Passion, is our passion, in the moonlight, on a joy ride

Mitt lilla äventyr igår var att spela minigolf med 7 andra fina människor. Sluta jobbet 20.15 (självklart krångla de) men ut till Skoghall. Absolut min sämsta runda på jätte länge.. blev så arg. Inte så arg men lite iaf.

Idag väntar nästa äventyr som vi skulle gjort i tisdags men blir av idag istället. Berätta de tänker jag göra sen ikväll eller imorgon. Spännande va?


Oh hela 3 bilder på mig från hösten 2006. Angelica var och hälsa på mig i USA denna vackra höst.
Vi fick sockerkickar, posa med änder, hade picknick, krogrunda i NY och blev fulla även fast vi endast var 20, jag dansade på en bar(mest bara för att jag ville och kunde).

 

Roligaste resan till New York av alla de 5 gånger jag varit där är fortfarande den med Angelica 2006.
Trevligt med lite nostalgi såhär mitt i sommaren.

Kött haj Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0