Jag ska vinna

Jag ska försöka vinna något i någon fototävling under sommaren. Uh kommer inte hända men jag vinner ju aldrig om jag inte försöker. Som ni kanske förstår så är det med sommar-tema och jag ska ta en action bild när Molly springer i vattnet när vi bada förra veckan. Så roligt vi båda hade. Tänkte lägga upp bilden/bilderna sen.
Ska skicka in till nwt också. Molly ska bli kändis. HA ha

Skulle precis avsluta detta med att skriva /Fior sen rimma vidare på de till typ tior. Vilket iaf påminde mig om en ganska roligt kommentar jag sa till Jonas för en massa år sen (typ 2). Hans mycket nu gammla ragg eller vad man ska kalla de, hette Emma och i hans gamla telefon som jag skulle låna fanns ju hans gammla kontakter. Hon hette på ett gulligt sätt Emma för en femma eller dylikt, min lilla dryga vitsiga kommentar då löd något såhär "-Varför fick hon heta så? Varför döpte du inte mig till Fia för en tia?" Kommer väl ihåg att Jonas skratta och kalla mig för dumma mongo eller något annat gulligt som han brukar :)

Han e goer min gubbe.

/Fia är mer värd än en tia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0