Jag har bestämt mig

Jag ska åka till maxi sen och köpa hårfärg, mitt hår kan inte längre se ut såhär. Frågan är om jag ska köra på mörkbrunt som innan eller hitta på något roligt. Vi får se.

Jag ska till USA ha ha jag längtar! kommer gå hur fort som helst. Vill också berätta att de kommer bli en extra upplevelse för mig. Jag kommer få åka till Norge! Ja jag vet att jag är efter men de kommer bli grymt. Vi ska flyga från Oslo och hämta upp Johan(Lars) på jobbet innan. Niiice med tanke på att planera, Carro planerade redan nu vilken tid vi skulle åka från Karlstad den 9 september. Lite väl tidigt tycker jag.

Känner också för att inte önska mig något i födelsedagspresent utav Jonas.. Utan jag ska få köpa wtf jag vill i USA. Typ 3 par skor iaf.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0