jag borde få pris

ett pris för mitt hundraprocentiga och otroliga engagemang i denna blogg! Applåder inte nödvändiga men uppskattade! eheeee.

hej blogg, sanna här då som gästskriver i sin egen blogg. wunderbart eller vad säger ni.

Nu är det inte alls länge tills jag flyttar ut ur min lilla lägenhet och in i en lite större där det väntar två sambos, min kära pojkvän och min lite halv efterblivna katt. Lovely säger jag bara! :) Nervositeten börjar komma krypandes faktiskt då detta är första gången yours truly ska bo ihop med någon, jag hoppas att min annars lite söta udda personlighet inte plötsligt blir otroligt irriterande och inte alls så söt längre.. hrmmm.. han står nog ut :)

Annars om dagarna jobbar jag och sliter med min skurmaskin, äter glass,försöker bli brun och längtar efter festival. Sommaren går för fort och jag hinner göra nada känns de som. usch inte bra alls!

Så vill någon göra något fun, RING MIG. tack.

Så, flyttning på fredag och sen inflyttningsfest/födelsedagsfest den 14 har jag bestämt. Kanske måste diskutera det med min sambo också. sambo sambo sambo. KUl att använda ord man aldrig har gjort förut.
men iaf, kom den 14! (min födelsedag då faktiskt) jonathan ville ha amerikanskt tema och jag ville ha drinkafton, det går nog att köra ihop dem riktigt bra.

NU ska jag cykla till jonathan babe.

pyss haaaj

här är några lådor (tror jonathan kommer döda mig lite för jag ahr så mycke skit. ehe.)


Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att du vill vara med i våran blogg <3 hehe.. men amerikanskt tema och drinkafton slår vi ihop bra. Jag och Jonas kan ta med beer pong :) kör vi på köksbordet. Loavar att jag ska fixa något riktigt minnesvärt för dig denna sommar.

2010-07-21 @ 23:48:07
Postat av: sanna

ja men visst ;)

jaa gör det :D se om det går bättre för mig än sist.. :P

aaw tack söte <3

2010-07-23 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0