hål i väggen

Jobba, städa, svettas,diska och svettas lite mer. Finns ju roligare saker jag vill göra idag!
Har städat min lägenhet lite grann för snart kommer min uthyrare och ska se på mina väggar och inspektera alla hål, ysch jag har många saker upphängandes vilket innebär måånga hål. Och varför ska hon göra detta? JO FÖR JAG FLYTTAR IN HOS JONATHAN OM NÅGRA VECKOR. mhmmmmm. Fick min lägenhet uthyrd redan första Augusti, I like it a lot. Så snart blir jag boende på Våxnäs och alla är välkomna på saft och bulle då.

Var och köpte en toalett till dexter igår (min kisse) och fick gratis kattsand på köpet, det gillar vi! Den är jätte stor med tak och lucka och filter och kosta lite pengar och det luktar inget ur den och den är asbra och Dexter har ingen aning hur man tar sig in i den. suck? Jag vet att han är lite egen men ändå.. PUTTA PÅ LUCKAN PUCKO. Får nog ha en lektion i hur man tar sig in och ut från en kattlåda. Ingen sa att livet är lätt (Y)

Nu ska ja äta äpple

Puss haj Sanna

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha.. han är smart han, lille dexter. Alma går hemma med en tratt nu och vinglar.

2010-07-02 @ 15:08:54
Postat av: sanna

naaw stackars.

2010-07-02 @ 17:24:12
Postat av: Therese

Min katter kom heller inte på hur man kom in i en sån låda.. Fick ta bort dörren till slut för som stod o gnällde utanför... Satte dom i lådan först också, men då kom dom inte ut... :S IQ:n är hög.. ;)

Kul att flytten äntligen blir av!! :)

2010-07-02 @ 20:43:32
Postat av: sanna

hahaha precis så var vi tvungen att göra :P så nu är de ingen lucka!

jaa tycker jag med! :) du ska komma på inflyttnings/födelsedags fest i början av augusti!

2010-07-04 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0