Att blogga

Jag har kommit fram till varför jag och Sanna bloggar ganska dåligt. Enkla svaret är vi har ett liv. Att jag lyckas med att skriva två blogg inlägg på.. uh mindre än 2 timmar eller 1 timme? Det är för jag har precis ingenting annat att göra. Jag är fast här och de enda jag kan göra är blogga.

Kankse skulle ta och berätta om något roligt då. Alma kan numera aldrig få barn, hon är gör söt med en tratt på huvudet och staplar sig fram. Iaf gjorde hon de förut. Hon är söt. Hon hade tydligen öronskabb också, vilket jag blev lite förvånad över. När Svante hade de kliade han sig så han skrek, har därför inte tänkt den tanken ens att Alma kunnat haft de sen hon typ föddes. Hon har knappt kliat sig i örat.. Jaja de ska fixas de med :)




/SOFIA yy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0