Take it on the run

Kötta!

Designen kommer ändras hundra gånger till innan vi är nöjda. Nu känns den grå och tråkigt men jag måste hitta inspiration fösrt till att göra något coolt.

Idag har jag redovisat. Gick så bra som de kan gå så ska väl ta och visa den som jag lovade förnågon dag sen.
Just nu har jag städat lite för min mamma kommer imorgon och då ska vi shoppa och gå på Boddy Holly. Hon ser jätte mycket fram emot detta så de är hur kul som helst då. Fast idag blir det Molly som ska shoppa. Ni som känner Molly och vet att hon är rätt livlig och glad hund, kan ni tänka er henne i en djuraffär? Detta blir mycket spännande uhja:) Hon ska få en sele och lite ben tänkte jag. Bortskämda hund!
Jonas fynda ett biosystem på blocket idag.. så han är ju nöjd för en vecka nu iaf tills han ska ha nästa grej.

Tjipp blir väl en bra helg detta? Vin vore gott idag.

Här är iaf min bild jag gjort.. eller gjort?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0