Sanna och Sofia har blivit med blogg

Visst är det så. Jag och Sanna ska alltså ha en gemensam blogg.
Designen är långt ifrån klar då vi har väldigt olika smak. Sanna -"jag vill ha mycket färg" och en annan vill ha vitt och kanske lite grönt i. Men självklart ska båda vara nöjda så vi börjar med denna otroligt snygga design. Tänkte Sanna skulle kolla in den och komma med förslag och viljor.
En annan har ju krav på sig att de ska bli snyggt. Jag läser visuell design. Då ska de väl vara snyggt också.

Det kommer en närmare presentation av oss senare sen.
Vill också säga att det kommer förekomma en väldigt massa stavfel i denna blogg.

hej då

/Sofia

Kommentarer
Postat av: angelica

damn girl! snygg header!!

2010-02-21 @ 20:39:14
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Frida

det här kan bli så hiiiimla bra tror jag! keep on bloging!

2010-02-22 @ 19:49:44
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0