mjau?

Kanske man skulle prova på att skriva sitt första inlägg på en blogg någonsin? MIN OCH SOFIAS BLOGG T.O.M.
jag har säkert tillåtelse...
Som ni märker är bloggen ej done men litar på sofias mad skills och att slutprodukten inte är för långt borta! Nu kanske ni tycker att jag inte ska tjata och göra något själv, men jag ser mig mer som visionären i detta samarbete, hjärnan om ni så vill, och litar helhjärtat på att fia kommer att ta mina visioner och hennes och göra denna blogg till den bästa.

Jag kanske ska summera upp allt jag gjort idag också, precis som  man gör på en riktigt blogg. 
Jag gick upp, borstade håret och sånt tjafs och åt flingor. (har tyvärr ingen bild på denna flingskål, men kan lova att den såg yummie ut) 
Jag gick till skolan där jag försökte återigen förstå vad vår tyska lärare pratade om.
Jag väntade i 2 timmar på att ha ett möte, jag hade mötet och åkte sen hem.
Jag sydde lite på min väska och åkte sedan därefter till jonathan (my boy så alla vet de och har de överstökat <3), men där jag upptäckte att jag inte ahde någon nyckel och han var inte hemma så jag fick pallra mig hem tillbaka. Stackars dexter min kisse som är alldeles ensam där hemma. (sadface) 
Jag sitter nu här i min säng och skriver i denna fina blogg och tänker på kissemiss.

sååååååååååå.. känner mig nöjd tror jag. måste bara komma på något bra sätt att avsluta alla mina inlägg på också.. typ.. tjolahopp! tjipp tjipp! eller.. I said god day!

Sanna


Kommentarer
Postat av: Frida

fem av fem toasters! jag är redan beroende.

2010-02-24 @ 19:57:23
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag läste spydde istället för sydde :P sååå men mycket bra skrivet. häää. ska ta vidare tag i bloggen en vacker dag.

2010-02-24 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0