If you're a big spender

Älskar den 25 varje månad! Bieffekten ångest uppstår dock men som min smarta vän Angelica sa: Det blir den framtida sannas bekymmer!
Har varit ute på stan med Angelica och shoppat lite (mycket), måste ha najsa kläder till intervjun imorgon och mission accomplished! Såklart var vi också inne på bokrean, köpte dock inte många böcker men hitta en bok till pappa när han fyller år. Monty pythons biografi, kan det bli bättre? neeeej.
Nu ska jag snart bege mig till våxnäs och väcka jonathan och busa med dexter! myysch. Ska också skriva lite på min presentation tills imorrn, ysch nervan..(nerverna för dem som inte förstår mig)

Wish me luck!

Tjipp Tjipp!
Sanna





Ma clothes!

Kommentarer
Postat av: angelica

oh första gången orden "smarta" och "Angelica" är i samma mening tror jag ;)



Pengar är ju till för att spenderas. Och det var ju inte skräp precis du köpte =)

Money well spent skulle jag vilja säga.

Lycka te på intervjuuun!

2010-02-26 @ 13:32:40
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0