Duplo Lego

Blev väldigt insprerad av Sannas inlägg förut så jag kände att det var dags igen för mig.
Jag har idag försökt ordbajsa ihop en text om en reklambild jag har gjort. Den ska innehålla ideologi och sånt trevligt. Vilket är ganska jobbigt eftersom jag knappt vet vad de innebär och är. Men jag börjar få en klarare syn på de hela. Jag har gjort en reklambild för Duplo Lego. Blev ganska okej och jag ska visa den här om jag får bra respons på redovisningen på Fredag.

Imorgon blir en väldigt stressig dag.
06.00 Hockey
07.30 Köra Jonas till jobbet
13.15 -16.00 Skola
ca 17.00 Jobba
Efter de ska jag vara med och stänga eftersom jag ska bli grym i receptionen.
21.30 Hemma

Jag behöver alltså skriva klar min text idag. Troligen inte för blogga är tydligen roligare nu.

Ah måste berätta att jag sökt ett mycket bra sommarjobb idag också. Hoppas jag får de.

Tänkte presentera min familj här i Karlstad idag med en bild som säger lite.



Pojkvän Jonas
Hunden Molly
och
Katten Alma

Här är de på äventyr och försöker få fram en hundgodis under frysen.

Hare göööttte nu ska jag kick back with some duplo


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

vilket härligt familjeporträtt!

2010-02-24 @ 21:53:54
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0