vh1(old)?

Vh1 nya namn? iaf på våran tv. Får kolla upp de om de finns andra nya spännande musik kanaler. Jag gjorde ett försök att bli lite ljusare i huvudet igår. å visst vet ni de blev lite ljusare men jag och mamma får jobba vidare på de under julen. Idag blir det fest. Ska bli skoj ju färre människor desto bättre? jag tycker de. (ibland)

Angående Sanna så vet jag inte om hon gett upp totalt. Ska ställa henne mot väggen sen om en stund.

Allmänt överlycklig över att Jonas ska få ny hjälm!! Woho tack pappa Eje. Sofia är nöjd och känner att hennes pojkvän kan överleva om han olyckligt skulle slå i huvudet. Menar den han har nu är typ 7 år gammal och de finns silvertejp på. Så ska det inte vara.



Ser råttfärgat ut här. Så det ska vara

/SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0