Molly idag(troligen väldigt värt att läsa)

Molly hade som vanligt härjat med Almas matskål både innan och efter lunch. Det är precis som vanligt. Den står dock på en ny bänk i köket som är ganska hög. Men hon lyckas.
Det intressanta kommer nu. Igår åt vi pasta, jag lämna massa kvar i grytan för jag var lat och gick och lade mig. Spisen är lägre än bänken, pastan låg i en ganska hög typ 4 liters gryta. Pastan var borta. Ingen har slängt den. Mollys nya grej? Jaga mat på spisen?

Sen lukta hon verkligen apa i munnen eller så lukta hon bajs av all skit hon faktikst äter. Jag skojar inte, min hund är skadad och hon gillar bajs. Gärna kattbajs och fryst bajs.
Mitt stora projekt idag var alltså att borsta tänderna på min lilla lilla toffs. Jag har knappt lyckats en gång innan och jag var bered på attacker mot halspuls ådern. Men det gick hur bra som helst, kanske överdriver lite men de gick iaf. Hon är inte direkt villig att öppna munnen men hon gillar tandkräm så efter ett tag så går de kanske lite ev.

Efter det fick hon ett ben som hon nu på 2 timmar har tuggat i sig utan att andas, hon andas endest de hon behöver kan jag lova iaf. Hon tjostar och chippar efter luft så som jag gör efter gått upp för Bulldozers trappor.
Bulldozers trappor är en historia för sig själv som jag ska berätta för er en annan gång.

Hoppas ni tyckte detta var roligt. För de tycker jag. Hon är allt en söt liten hund som matte älskar.



Kommentarer
Postat av: Therese h

Alltid kul o läsa om husdjur och deras mycket intressanta påhitt.. ;)

2010-12-22 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0