happy new year

2010 går mot sitt slut. När jag tänker tillbaka har det varit ett lagom år alltså allt har flygit förbi smärtfritt.
Finns endast en helg som sticker ut detta år som alltså blir det roligaste 2010. Svenska Rallyt! Sjukt roligt, till detta ska också vetas att jag var nykter och fick köra på tre fulla män en hel helg. Jag trodde de skulle bli päst och pina men oj så fel en kan ha. Nu är det lite mer än 1 månad kvar till Svenska Rallyt 2011.

2010 är också året då jag fann Justin Bieber.



Jag önskar mina vänner ett gott nytt år. Ta de lugnt ikväll.


/SL

Kommentarer
Postat av: Marissa

Cool header!

/kram Marissa

2011-03-12 @ 16:02:02
URL: http://marissaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0