Would you do it with me Heal the scars and change the stars

Lyssnar på en  spellista som jag gjorde för kanske ett år sen, iaf den heter förr och är en himla fin blanding på musik. Hitta Bad Cash Quartet, dom var som glömda.

Har faktikst pluggat idag och jag fick hem cs5, bara Flash då men de är de jag behöver i 3 dagar till. Veckorna och dagarna går fort nu. Det bästa med att äta p-piller(tyckerjag), inte bara de man äter de för utan jag brukar alltid ha nedräkning med dom när man längtar till något. Vet inte varför jag skrev brukar för de har hänt 1 gång tidigare. När jag längtade efter Jonas när han var i Brasilien. Ringar iaf in dagen de gäller och äta p-piller blir snäppet roligare. 2 veckor kvar snudd på bara. Vet inte om jag längtar till frukostbuffe eller åka till USA.. hm.

Kom också på att de är bra att ha flera datorer. Alma har hittat sitt nya favorit ställe, vilket är datastolen. Inte min grej att störa katter när de sover eller flytta på dem heller. Känner mig som en elak människa. Så hon får ligga där och jag får helt enkelt flytta mig till en annan dator.



Oh my glömde nästa berätta för er som vet att Alma är väldigt liten. Hon börjar lämna de och bli en mer normal katt. Maten börjar sätta sig.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Therese h

Hehe, gillar din p-piller teori!! :D

O håller med när de gäller katten, man flyttar INTE på dom.. :P Man sätter/lägger sig runt dom.. :P

2010-08-24 @ 10:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0