suck me

Har nu sett dvd:en Robsessed och lugnt säga att jag är inte alls så galen i honom som vissa tror, inte om man jämför med vissa andra. SHIIET säger jag bara. ROBERT PATTINSON OCH EDWARD CULLEN ÄR INTE SAMMA PERSON.
gillade också partiet där de pratade i en kvart om hans hår och hur det kunde göra en egen karriär. FUNNY.
Eller när en 40+ mamma satt med sin 15 åriga dotter och sa att hon ville bli biten av honom och föda hans vampyrbarn. haahahha, dog lite.

Jag må älska twilight böckern mycket, men jag är ej och kommer aldrig vara så jäkla crazzzy att jag campar i flera dagar bara för att KANSKE kunna se en glimt av mannen eller att riva mig på halsen och ber honom att suga blodet. I promise you that. :P

tack igen frida för en awesome present :D

Kommentarer
Postat av: Frida

haha! kan vi se den ihop någon dag? :D

2010-08-13 @ 20:26:27
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: sanna

haha lätt! :D

2010-08-14 @ 13:12:06
Postat av: sanna

haha lätt! :D

2010-08-14 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0