I'm in love

Idag fick jag ett brev där de stod att jag hade ett paket att hämta ut på posten, så jag gick förväntansfullt till ica och fick uthämtat ett grönt paket...

jag har fått världens bästa present av världens bästa frida. Its awesome! Ni kommer dö av avundsjuka jag lovar. Jag vart lite avundsjuk på mig själv till och med! :o

HOW GREAT ISN'T THIS!? 
ROBSESSED! TVÅ DVD:ER MED BARA MASSA MASSA ROBERT PATTINSON. I love love :D haha



Och sen kommer älskling hem med ett paket också! OMG! JAG FICK VÄRLDENS FINASTE MOBIL. MHMMMMM :D
kolla kolla!
gladtjej.nu säger jag bara :D

(Ifall någon har missat det, så fyller jag år imorgon :D)
KOLLA PÅ FIIIIN



lycklig tjej säger baaaj! / sanna

Kommentarer
Postat av: Frida

haha <3<3

2010-08-13 @ 20:30:37
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0