I should get some sleep because tomorrow might be good for something

Resten av denna vecka blir det bara musik från Matchbox Twenty och Rob Thomas.

Under år 2006 tror jag att mina vänner lärde mig lyssna på en låt som heter Unwell. Riktigt bra låt med Matchbox.
När jag var i USA hösten 2007 hade Matchbox släppt en ny låt och skiva. Låten hörde jag många gånger på radion sen en tidig tidig morgon när jag var ledsen och förstörd satte jag på vh1. Låten kom och jag tittade på videon och tyckte jag kände igen han som sjöng. Mycket riktigt var det så jag fick reda på att Rob Thomas var sångaren i Matchbox Twenty. Jag blev förvånad och glad.

Nu dricker jag lite vin och myser.



Här är den riktiga videon för er som vill veta


/SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0