Home Home Home

Försökt plugga lite till idag, kommit till gränsen då jag inte vet vad jag ska plugga på längre. Gjort den gammla tentan om och om igen känns de som. Gjort de jag känner jag inte kan på. Låter de va lite idag och gör om allt imorgon.

Ska om ett tag ge mig iväg och träna lite sen vid 5 jobba några timmar med en himla massa barn. Var länge sen jag var i barnpassningen nu. Kolla om jag fått min lönespec också. Alltså lön den 27 är löjligt. 25 i mitt hjärta.
Dessa två veckor som är kvar nu ska jag leva som om jag är urfattig, så har jag ju levt hela sommaren. Inga problem så att säga.

Tycker inte om att de regnar.. ville ju gå till gymmet. Men men de rer sig.



/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0