americano

Nu har jag äntligen kommit iordning hemma i Jonathans lägenheten och den blev ganska mysig om jag får säga det själv! Jonathan tycker också de så de är naajs. Vi har heller inte dödat varandra än så det är ett stort plus, men det har ju iofs bara gått en vecka också..

Nu håller jag på att planerar min födelsedag också som kommer gå i american style, för jag fyller hela 21 år och vad får man göra i USA när man når den åldern..? jooooo supa!
Så den 14/8 blire födelse/inflyttningsfest på våxnäs, har skrivit det ett par gånger förut men upprepar. Presenter mycket nödvändiga och uppskattas mycket. är det inte så man säger?
Men iaf, människor kom och få er jellyshots och förlora ett parti beerpong tycker jag :)

Nu ska jag fortsätta leka med dexter.
Förhoppningsvis tycker han det är roligare än att sitta i Jonathans knä
puss haj sanna







Kommentarer
Postat av: Therese

Hm, hon kan ju blogga om hon vill.. ;)Om presenter är nödvändigt så får hon ju önska sig nåt också.. ;) Ses om ett par veckor!!!!

P.S Katten ser inte fööör glad ut.. :P

2010-08-03 @ 12:50:23
Postat av: sanna

ja men visst! :D

ja önskar mig en ring :) ja de gör vi, skulle du stanna kvar för festen? :D

hahah, han vill inte vara med.

2010-08-04 @ 15:04:49
Postat av: Therese

jo ja stannar om ja får.. pratade me mamma härromdan o dom skulle inte te kusten så ja kunde sova där :)

2010-08-05 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0