Yellow

Glad påsk på er!
Idag har jag samlat massa vuxenpoints kan jag säga! Firar påskafton ensam med Jonathan och Dexter, och vi har målat påskägg imorse och nyss ätit massa massa egengjord påskmat. Fab vare! och min mage sprängs vilken sekund som helst.. Första gången utan familjen på påsk faktiskt och de är helt okej, påsk påminner för mycket om någon ändå så de är dags för nya traditioner.
Imorrn blire att åka till Jonathans föräldrar och umgås, naaajs tycker jag för de har en miljon katter och hundar <3
Och nu snart efter att magen slutat göra ont blire efterrätt. Kanske even lägger upp en bild på det (Y)
Hoppas alla har de bra! Peace out!
Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0