Nu ska jag berätta

Jag har inte ens berättat för er vad jag gjorde förra veckan, de roligaste jag lyckades göra. I tisdags gjorde jag mig iordning för skolan och stoppa in linserna och var nöjd. Men linserna var jobbiga de vill inte lägga sig rätt. I skolan under förläsningen sitter jag och funderar och konstaterar att jag tittade aldrig vilken vilken box jag tog vilken lins ur, de gick av bara farten så risken var stor att jag satt linserna på fel ögon. Inte konstigt de va grynigt och jobbigat att se.
Jag gick på toa och bytte och jag såg då så klart som bara de utan synfel kan göra.

i övrigt kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan. Tårta hos Jonathan och wii spelande på onsdagen, klippning och wii på fredagen. Uh kanske ska lägga upp na fult kort på min frisyr. Kort visar aldrig frisyren tycker jag.
Ey jag och Molly var med när Jonas åkte cross i lördags också.
Snyggaste kortet kommer sen på Jonas och Molly.


Vill också säga att jag vill göra mitt lilla rallyspel när vi är i Hagfors.


Sådan husse sådan hund? Ha ha!





Vill dock ha kortare på sidorn.
Lycka till puss Fia



Kommentarer
Postat av: Frida

haha åh jag blir så glad så fort jag går in på bloggen och ser bilden på jonas och molly, så himla rolig!!

2010-04-14 @ 23:11:01
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0