Hey, soul sister

Vi är nog de sämsta på att blogga. Men de ska de bli ändring på, har massa att berätta och framför allt har jag massa kort att visa. Men de  tråkiga är ju att jag inte tjamar in de och berättar på en gång utan är så lam att allt kommer efter men de får ni leva med.

Just nu är jag i Fagersanna, ska köra på bror, jonas och några andra till Skövde. Coola killarna ska på D-A-D. Jag väljer att färga håret hemma hos mamma.
Imorgon blir de massa härj sen på  lördag bär de av mot metropolen Kvänum. Där ska de festats sig lite.

Jag ska bli bra på något tänkte jag.
Ska bara nämna att min bästaste Malena är grym som fan! Jobbar som en häst nu och så kom hon in på värsta fina skolan (inget avundsjuk) men de tar bara de bästa så jag kan bara drömma. Kolla in skolan Högskolan för Design och Konsthantverk. Stort grattis till henne!


Jag skickar med en bild på mina talanger i paint :P Han är från 70-talet.





/Sofia


Kommentarer
Postat av: malena

Du är så bra gumman! o snart kommer du hitta din grej

det vet jag!!! <3<3<3<3<3

2010-04-23 @ 05:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0