halaaa

Jag har fått himla ont i ryggen, jag vill bara knäcka den!
Har även spenderat 1005 kr på linser idag. Woho men nu ska jag väl se ett tag iaf. Ni ska bara veta hur de känns när man sätter på sig linser och ser som en gud. Sen slår de en att människor utan synfel ser så VARJE dag och jämt. Jag har då aldrig fått se bra. En sådan där laser grej skulle egentligen vara bra.. en invenstering som jag brukar säga. Slipper man ju köpa glasögon och linser. Vi borde få lite pengar från staten eller något för de är ju ett handikapp och pengar som försvinner och som de utan synfel kan göra vad de vill. Många resor de.
Nog synd om mig, sånt är livet liksom. Känner mig speciell :P

Har iaf idag försökt få ner massa text om ett tv-spel. Fått typ en sida, vet inte hur gubben hade tänkt sig de skulle bli 3-4 sidor. Kan ni förklar hur man ska beskriva vad jag tycker om spelet och vad jag lärt mig genom att läsa de. uh uh uuuuhhh. Menar jag kanske iaf kan få ihop 2 st sidor med bra text. För att fylla ut blir de ju bara ordbajs och så ovärt för honom med.

Filmkväll a la Angelica idag. Nice hoppas på popcorn!

puss Fia

Kommentarer
Postat av: angelica

självklart finns det popcorn!! :D

2010-04-28 @ 19:30:04
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0